poniedziałek, 2 lipca 2007

I Świniopas IV Rzeszypospolitej

Zawsze, gdy czytam lub oglądam jakikolwiek materiał dziennikarski z udziałem Leppera (trzy wyroki skazujące, m.in. za napad z użyciem niebezpiecznego narzędzia - cepa zbożowego, ponad 70 procesów na koncie) staje mi przed oczyma to właśnie zdjęcie. Mam nadzieję drogi Andrzeju, że codzienne przycinanie słomy z butów przed wyjściem do pracy nie zajmuje Ci zbyt wiele czasu. Z chlewu na salony, american dream w czystej postaci.
fot:Sławomir Kamiński / AG
Mam nadzieję, że Sławek wybaczy mi samowolę.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

czyli od zera do.... zera?

Leniu pisze...

Tzn. że zatoczył koło, czy nie ruszył z miejsca ? ;)

Anonimowy pisze...

Upewniłam się tylko, że mój syn będzie miał na imię Leon.

Anonimowy pisze...

Hi

Anonimowy pisze...

sex lesbian sex story having sex teen very young free sex teen video

Unknown pisze...

http://drdupa.wordpress.com/2009/12/08/rzeszypospolita/
o rzeszypospolitej właśnie