czwartek, 6 marca 2008

Wozownia , "Istota kota" - fragment

3 komentarze:

Zofia Burkowska pisze...

W przypadku publikacji tego typu rzeczy warto (a nawet należy) pisać, kto jest autorem pracy. Mała podpowiedź: www.zoha105.blogspot.com
Pozdrawiam.

Leniu pisze...

Ot skutki mixu posiadania dobrze wypozycjonowanego bloga i ludzkiego narcyzmu. Praca mi się spodobała i wrzuciłem. Nazwiska doszukać się nie mogłem. Być może warto(a nawet należy) umieszczać swoje nazwisko w bardziej eksponowanym miejscu przy pracy? Miałem dwie możliwości, nie wpisać tytułu pracy, ergo autorka nigdy by tutaj nie dotarła, albo wpisać wszystkie informacje które miałem, licząc na to że autorka doceni fakt zamieszczenia swojej pracy. Doceń moja droga, że na tym blogu Twoją pracę widziało więcej osób, niż w Wozowni. A jeśli im się spodobała, to z pewnością dotarli do reszty informacji na temat. W ogólnym rozrachunku wyszło to na plus dla Ciebie :) Życzę powodzenia w dalszej pracy artystycznej. Pozdrawiam.

Leniu pisze...

p.s. - oczywiście jeśli takie jest Twoje życzenie mogę Twoją pracę w każdej chwili stąd usunąć. Ja na tym nie stracę ;)